Založit webové stránky nebo eShop
 

Electromobil is free‚electromobil is first!

Ostatné elektromobily

 

Ostatné elektromobily:

Fiat Fiorino micro vett
 
Renault Fluence ZE
 
Renault Zoé ZE
 
Renault Twizzy ZE
 
Volvo Re-charge
 
Volkswagen E-Up!
 
Peugeot I-ON / Citroen C-Zero
 
Honda P-NUT
 
Skúter Vectrix
 
ECOS Harbinger
 
Elektromotorka eKrad
 
Fisker Karma plug-in hybrid
 
Mitsubishi PX-MiEV
 
Peugeot BB1
 
JDdesign elek3mobil:
 
Projekt, ktorý pomaly prebúdzam k životu. Trojuholníková konštrukcia je stabilná a jednoduchá. Pohonná jednotka bude štartér (napríklad z favoritu) a olovená trakčná batéria. Pri malom výkone štartéra bude stačiť regulácia plynovým pedálom, ktorý však nebude proporcionálny, ale len niečo na spôsob spínača s odporovou pružinou. Maximálnu rýchlosť odhadujem na 20 - 40 km/h a dojazd, v závislostiod použitej batérie, okolo 10 - 50 km.
Rinspeed Squba:
 
Švajčiarsky športiak, s ktorým je možné sa potápať. Nemá síce vodotesne uzavretú kabínu, no poťahy sú vyrobené z nepremokavého materiálu, a všetka eletronika je uzavretá. O pohon pod vodou sa starajú dve skrutky v zadnom nárazníku a dve dýzy v blatníkoch. Zaujímavý koncept, ktorý sa tak, ako všetky ostatné rinspeedy, nikdy sériovo vyrábať nebude.
 
Venturi Eclectic:
 
Pomerne zaujímavý koncept. Ide o mestské 3-miestne autíčko, ktoré sa viac ponáša na golfový vozík, než na auto, Jeho zvláštnosťou je však solárny panel na streche, ktorýspolu s malým náporovým generátorom produkujú značnú časť energie, ktorá spolu s rekuperáciou dobíja batérie. Na tomto aute je vidieť, že Venturi dáva prednosť obnoviteľným zdrojom energie.
 
Lighting GT:
 
Nádherný Anglický šľachtic, ktorý sa práve dostal do predaja za 120000 lybier. Zrýchlenie z 0 na 100 pod 4 sekundy, maximálka 260 km/h, dojazd až 400km! K tomu vsetkému typický anglický dizajn a úžasná aerodynamika. Aston Mardin DB9 má silného konkurenta, veď posúďte sami.
 
Venturi Fetish:
 
Luxusný športiak monackej výroby. Dojazd s kvalitnými lítiovými akumulátormi činí 250km, nabije sa za hodinku.
Opel Ampera:
 
Dvojča Chevyho Volt, plug-in hybrid s dojazdom čiste na elektrinu okolo 64 km. Pokiaľ GM neskrachuje, dočkáme sa jej na jeseň roku 2011, spoločne s jej súrodencom.
Renault Be Bop ZE:
  
Zatiaľ ide o koncept, ktorý sa isto-iste dostane do sériovej výroby spolu s Méganom a Twingom ZE. Skratka ZE znamená zero emissions, čiže nulové emisie. Motor dosahuje úctyhodnych 12 000 ot/min, o palivo sa postarajú lítiové batérie. Vystačia na 100 - 160km jazdy. V roku 2011 bude Renault voľne predávať elektromobily, ako je tento. Podarí sa mu to?

Peel P50:

 
 

 

Goggomobile:

 

1996 Renault Clio Electrique Lithium:

 

2004 Aixam Mega 400:

 

1960 Henney Kilowatt (Renault Dauphine):

 
Original Dauphine:
 

1981 DeLorean DMC-12 Electric:

 

1974 Ford Courier Pickup:

 

1999 Geo Metro:

 

2008 REVAi AC-Drive:

 
 
Mitsubishi iMIEV:
 
Mestské autíčko japonskej spoločnosti, ktoré sa bude predávať v roku 2010, predbežne je stanpvená cena prekračujúca 400 000kč.

Chevy Volt:

 
Plug-in hybrid americkej spoločnosti General Motors. Do výroby má prísť v roku 2010, v Európe sa bude predávať o rok neskôr. Na elektrický pohon dokáže prejsť okolo 64 km.
 

Tesla Roadster:

 
Športovo ladený kabriolet poháňaný li-ion batériami. Maximálna rýchlosť je 244 km/h, a dojazd 320 km. Cena je pritom zrovnateľná s autami porsche 911!
 

Tesla S:

  
Druhý produkt americkej spoločnosti Tesla. Ide o 7-miestny sedan s dojazdom 280 až 480 km. Používa tradičné lítiové batérie a jeho cena je 50000 dolárov v základnej verzii. Je možné si ju zakúpiť až v roku 2011.
 

Volkswagen Golf CitySTROMer:

 

4-miestne vozidlá vyrábané v rokoch 1994-1998 v nemeckom Wolfsburgu. Používali 3-fázový striedavý motor a olovené akumulátory. V súčasnosti sa dajú zakúpiť, ale za cenu presahujúcu 10 000 €.

1984 Volkswagen CitySTROMer:

 
Staršia vývojová verzia elektrického Golfu. Bolo vyrobených len pár kusov.

Peugeot 106 Electrique:

 
Hojne vyskytujúci sa elektromobil, úspešná 106ka vyrábaná v rokoch 1996-2003 v 3 a 5 dverovej a 2 a 4 miestnej verzii. Spolu s ňou sa vyrábal Citroen Saxo v tých istých verziách. Útroby tvoril 120 voltový obvod tvorený 20 NiCd akumulátormi s dobrou životnosťou. Dnes sa dá kúpiť v Nemecku( http://www.elektroauto-forum.de/ ), dokonca existujú firmy na dovoz týchto vozidiel do ČR( http://evcgroup.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=68&Itemid=50 ). Cena je podstatne nižšia ako u Golfu. 
 

Toyota RAV4 EV:

 
Takmer zošrotovaná legenda projektu ZEV. Pohon zaručoval striedavý motor a NiMh akumulátory. 4miestna karoséria poskytovala komfort aj na dlhšie cesty (max 200km), vo výbave bola dokonca aj klimatizácia. V USA sa predáva za zberateľské hodnoty, pre porovnanie je drahá asi ako nová Tesla S.
 

TH!NK City:

 
Aj toto mestské autíčko len tak-tak uniklo zošrotovaniu. Dnes sa vyrába i novšia verzia, poháňaná lítiovými akumulátormi za cenu 19 000 nórskych korún.
 

2003 eSmart-base:

 
Smartík, čo dodať :-) Praktický automobil do mesta s lítiovými batériami.
 

K1 Attack electic car (Arizona,US):

 
Doma prestavaný športiak Made-in-Slovakia.
 

2008 Hyundai Getz:

 
Študentmi prestavaný Hyundai Getz poháňaný 90Ah lítiovými akumulátormi.
 

Citroën Berlingo E500:

 
Sériovo vyrábané modely Partner/Berlingo, údaje sú podobné ako u menších 106/Saxo.
 

Škoda Favorit Yoda (Quebec,Canada):

 
Malosériovo vyrábaný favorit v rukách kanadského ekomotoristu.
 

Škoda Favorit Pick-Up Electra (Qebec,Canada) :

 
Toto je druhá mašina toho istého ekomotoristu.
 

Škoda Favorit Elektro-prototyp:

 
Pekná mašinka starého dobrého Favoritu len škoda že ho nevyrábali sériovo.
Dnes asi vyzerá takto:
 
 

Honda Insight:

 
Hybrid vyrábaný od roku 1999. Aerodynamika, nízka hmotnosť a úsporná pohonná jednotka zaručovali tomuto kupé až 1200 km dojazd!
 

1981 Bradley GT Electric:

 
 

1980 Jet Electra 007:

 
 

1975 Citicar: (Citi - naschval nie City)

 
 

2002 Ford TH!NK Neighbor:

 
 
 

1986 Ford Aerostar:

 
 

1980 Renault LeCar:

 
 

Swallow:

 
 

Sparrow:

 
1-miestne mestské žihadlo :-D
 

Hotzenblitz B01:

 
 Tak čo k tomu dodať? obrázor rozpáva sám za seba :)

Doran:

 
 Kompaktné autíčko , páči sa mi ten tvar :)

Twike III:

 

1993 CityCom City-EL:

 
Veľmi obľúbený Nemecký cityEL. Vyrába sa od 80tych rokov s nezmenenou konštrukciou, zachovalé kusy z Nemecka s novými batériami sa dajú zohnať od 2000€.
 

1999 NiCD Solectria Force:

 
 
 

1996 Solectria S-10:

 
POôvodne Chevorlet S10 :)
 

1971 Electra King:

 
Pojazdná podoba Electra King :)

Ostatné "domáce elektráky" ktoré by sa už nezmestili na web,nájdete TU.

 
 
 
TOPlist